Ben jij een kandidaat en nodigt jouw werkgever je altijd uit voor de GPI? Dan kan je werkgever je e-mailadres wijzigen. Informeer bij de GPI-bedrijfsbeheerder of leidinggevende.
Als GPI-bedrijfsbeheerder kan je het e-mailadres van een medewerker wijzigen door in het ‘Overzicht kandidaten’ op het oogje achter de medewerker te klikken. Vervolgens klik je op ‘Gegevens’ en pas je hier het e-mailadres aan. Daarna klik je op opslaan. Vanaf het moment dat het e-mailadres is gewijzigd, kan de kandidaat met het nieuwe e-mailadres inloggen. Krijg je de melding dat het e-mailadres al in gebruik is? Dan bestaat er al een account op het andere e-mailadres. Wijzigen is dan niet mogelijk. Wel kun je kijken of je het nieuwe account kunt toevoegen door te klikken op de knop 'Kandidaat toevoegen'. Als dit lukt, kun je het oude account verwijderen door in het Overzicht kandidaten op het kruisje achter dit account te klikken.
Ben je een bedrijf of ben je een kandidaat die niet gekoppeld is aan een werkgever, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier op
https://gpi.explainsafe.nl/nl/contact. Vermeld de reden van de wijziging, het e-mailadres waar het om gaat en het e-mailadres waar het naartoe gewijzigd moet worden.